Annons

Softonic-recension

Förskoleinlärningsspel: Ett roligt och interaktivt sätt att lära sig

Förskolelärande spel, utvecklat av Family Play ltd, är en utbildningsapp för Android som riktar sig till barn i åldern 5-6 år. Denna app erbjuder 12 olika aktiviteter som hjälper barn att lära sig matematik, stavning, former, färger, djur och mönster. Appen har ett cowboytema, vilket gör lärandet roligare och mer engagerande för barnen.

Appen har olika övningar som hjälper barn att identifiera siffror, matcha former, färger, objekt och djur, samt lära sig stava ord. Appen innehåller också övningar om mönster och jämförelser, vilket hjälper till att utveckla kritiskt tänkande. Appen är professionellt berättad och har lekfull musik som motiverar barnen att lära sig.

Appen är gratis att ladda ner och innehåller en begränsad mängd innehåll. Föräldrar kan dock göra ett köp i appen för att låsa upp alla spel. Appen innehåller inga länkar till sociala nätverkssajter eller internet som inte är skyddade av en föräldralås.

Sammanfattningsvis är Förskolelärande spel en fantastisk app för föräldrar som vill göra lärandet roligare och mer engagerande för sina barn. Appen är väl utformad och erbjuder olika utbildningsaktiviteter som hjälper till att utveckla kritiskt tänkande. Cowboytemat lägger till en extra spännande dimension för barnen och gör lärandet till ett roligt äventyr.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Kindergarten Learning Games

Har du provat Kindergarten Learning Games? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.